آموزشی, ترفند, مد

نکات مهم در انتخاب تاج عروس

اهمیت فرم صورت در انتخاب تاج عروس
همانطور که هنگام آرایش صورت و مدل موها به فرم صورت توجه می شود. در انتخاب مدل تاج نیز باید به فرم صورت توجه داشته باشید، پس در انتخاب آن دقت بالایی به خرج دهید.
اگر صورت تپل و گردی دارید بهتر است به سمت خرید تاج های بلند بروید. این تاج ها فرم صورت شما را کشیده تر نشان می دهد.
برای صورت هایی که کمی کشیده است و شینیون بالای سر انتخاب می شود، بهتر است تاج هایی را انتخاب کنید که روی پیشانی قرار می گیرند. البته برای افرادی که تاج بالای سر مورد پسندشان قرار می گیرد بهتر است به سمت خرید تاج هایی با حداقل ارتفاع 5 سانتی متر بروید که مدل بالای آن هلال باشد نه تیز.
برای صورت های کشیده انتخاب تاج هایی با ارتفاع بسیار بلند اصلا مناسب نیست. حتی اگر این مدل تاج ها بسیار مد باشد، اشتباه نکنید. انتخاب شما باید با فرم صورت تان تناسب داشته باشد.
برای لباس ساده و طرح دار کدام مدل تاج مناسب است؟
اگر لباس انتخابی شما شلوغ و پر کار است بهتر است به سمت تاج های نسبتا ساده با یک ردیف مروارید بروید و از انتخاب تاج های پر زرق و برق بپرهیزید.
برعکس اگر لباس انتخابی شما از سادگی بالایی برخوردار است و خبری از یک لباس شلوغ و پرکار نیست به راحتی می توانید دست روی هر مدل تاجی بگذارید و انواع تاج های پر زرق و برق را انتخاب کنید.
در انتخاب تاج به قد نیز دقت داشته باشید
یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب تاج عروس اهمیت دارد توجه به اختلاف قد عروس و داماد است. اگر تنها چند سانت با آقای داماد اختلاف قد دارید یا هم قد هستید بهتر است از تاج های بلند استفاده نکنید و کفش انتخابی نیز پاشنه های کوتاهی داشته باشد. بلندتر از آقای داماد دیده شدن جذابیت و زیبایی ندارد، پس این موارد را نیز در نظر داشته باشید.
علاوه بر تاج و کفش باید به شینیون نیز توجه داشته باشید و متناسب با اختلاف قدی آن را انتخاب کنید.
اگر عروس خانم قد نسبتا کوتاهی داشته باشد استفاده از تاج های بلند و نوک تیز می تواند انتخاب مناسبی به شمار رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *